Compuline Odoo CRM

102,40 € / kk + alv
1 228,80 € / vuosi + ALV24%
Odoo CRM:ssä on työkalut myynnin ja markkinoinnin hallintaan ja ennustamiseen. Kaikki liidit ja myynnin aktiviteetit ovat helposti nähtävillä

Odoo CRM:n avulla voit hallita kaikkea yrityksesi vuorovaikutusta nykyisten sekä potentiaalisten asiakkaiden kanssa. Seuraat helposti hankittuja liidejä, soitettuja puheluita ja palavereja sekä luot muistutukset jatkotoimenpiteistä

Voidaan suoraan kommunikoida asiakkaalle, joten asioita ei tarvitse kirjata useaan kertaan ja tiedot pysyvät aina ajan tasalla. Kaikki asiakasviestintä tapahtuu suoraan Odoo CRM:stä. Käytössä on aina reaaliaikainen tieto päätösten tukena

Sisältää Odoo CRM ympäristön, sen ylläpidon ja varmuuskopioinnin tehokkaalla vpn -palvelimella. Odoo CRM ympäristö sisältää 5 käyttäjätunnusta.

    Tätä yhdistelmää ei ole olemassa.


    Asiakkuudenhallinta, myynti, markkinointi ja Compuline Odoo CRM ovat toimiva yhdistelmä

    Kaikki myyntityössä tarvittavat työkalut on kasattu yhteen. Kaikki asiakkuuksien hallinta ja siihen liittyvä pystytään hyödyntämään myynti ja markkinointityössä helposti. Potentiaalisten ja nykyisten asiakkaiden yhteystiedot, kalenteri, myyntisuunnitelmat, tehdyt muistiot, tarjoukset ja tilaukset. Kaikki samassa paketissa. Ja paketin nimi on Compuline Odoo CRM!

    Odoo CRM asiakkuudenhallintajärjestelmän ominaisuuksia:

    • Liidit voidaan osoittaa myyntitiimille. Tilaisuudet kaupantekoon eivät jää tällöin lojumaan jonkun yksittäisen myyjän sähköpostiin, jos hän ei ehdi hoitaa asiaa. 
    • Kuka tahansa yrityksen henkilökunnasta voi jatkaa kaupankäyntiä myyjän kalenterimerkintöjen perusteella esimerkiksi sairauspoissaolon aikana tai myyjän siirryttyä pois yrityksen palveluksesta. Asiakas- ja myyjäkohtainen myynti- ja markkinointihistoria nähdään järjestelmän lokitiedoista. Mikään asia ei jää hoitamatta sen vuoksi, ettei siitä tiedetty. 
    • Myynti- ja markkinointikampanjan konkreettinen suunnittelu ja toteutus on mahdollista Odoo CRM:n toimivan kalenterisovelluksen avulla. Kalenteritapahtumiin voidaan liittää myös ilmoituksia ja häytyksiä. 
    • Odoo CRM järjestelmän kautta voidaan suoraan tehdä tarjouksia tai tilauksia yhteydenoton perusteella. Tarjoukset ja tilausvahvistukset lähtevät järjestelmästä asiakkaalle myös sähköpostitse. 
    • Jälkimarkkinointi on helppoa, koska järjestelmän avulla tiedetään asiakashistoria. Järjestelmään voidaan kirjata asiakkaan oletettuja tarpeita tulevaisuudessa ja laatia yhteydenottosuunnitelma etukäteen.

    Artikkeli: Asiakkuudenhallintajärjestelmä tekee mahdolliseksi liiketoiminnan jatkuvuuden

    Odoo:lla on yli 7 miljoonaa käyttäjää ympäri maailman. Sen käyttöliittymä on suomennettu. Siihen löytyy toimiva ekosysteemi, joka mahdollistaa toiminnallisuuden laajentamisen hankkimalla lisäosia. Se on helppokäyttöinen ja soveltuu niin isoille kuin pienillekin yrityksille. Helpolla tavalla Odoo asiakkuushallintaohjelmistoa voidaan laajentaa esimerkiksi web -sivuilla, verkkokaupalla, tuotetuella, tarjousten, tilausten ja laskujen hallinnalla, jne. Esimerkiksi tämä www.compuline.fi -sivusto on toteutettu Odoo:lla. Kysy tarjous www -sivujen tai verkkokaupan toteutuksesta.